Поршневі групи / поршневі комплекти / Поршень / Гільза / Кільця / Палець

Поршневі групи / поршневі комплекти / Поршень / Гільза / Кільця / Палець

Поршневі групи / поршневі комплекти / Поршень / Гільза / Кільця / Палець від компанії Дортехно - фото 1
від 500 ₴
В наявності

Доставка

 Самовивіз в м. Гадяч, Полтавська обл.
Безкоштовно
 Нова Пошта
За тарифами перевізника
Детальніше про доставку

Оплата

 Оплата під час самовивезення по м. Гадяч
 Оплата за реквізитами на розрахунковий рахунок

Опис

Ціни договірні, уточнювати у продавця.

Поршневі групи / Поршневі комплекти / Поршень / Гільза / Кільця / Поршневі кільця / Палець

Поршневу групу кривошипно-шатунного механізму утворює поршень у зборі з комплектом компресійних і маслозйомних кілець, поршневим пальцем і деталями його кріплення. Її призначення полягає в тому, щоб під час робочого ходу сприймати тиск газів і через шатун передавати зусилля на колінчастий вал, здійснювати інші допоміжні такти, а також ущільнювати надпоршневую порожнину циліндра для запобігання прориву газів у картер і проникнення в нього моторного масла.

Поршень має днище, ущільнюючу і спрямовуючу (спідницю) частини. Днище і ущільнююча частину складають головку поршня. Днище поршня разом з головкою циліндра обмежують обсяг камери згоряння. У голівці поршня проточені канавки для кілець. При роботі двигуна на поршень діють великі механічні і теплові навантаження від тиску гарячих газів.

Конструкція поршня повинна забезпечувати такий зазор між поршнем і циліндром, який виключав би стуки поршня після запуску двигуна і заклинювання його внаслідок теплового розширення при роботі двигуна під навантаженням.

На спідниці поршня роблять розрізи, надають йому овальну форму в поперечному перерізі і конічну - по висоті, проводять закладення в поршень спеціальних компенсаційних пластин з металу з малим коефіцієнтом теплового розширення. Наприклад, в поршнях деяких двигунів із запалюванням від іскри спідницю виконують з косим розрізом, що робить її більш пружною і дозволяє встановлювати поршень з мінімальним зазором, не побоюючись заклинювання.

При шліфуванні поршня надають овальну форму (велика вісь овалу повинна бути перпендикулярна до осі поршневого пальця), щоб під дією бічних зусиль і нагріву спідниця поршня в робочому стані брала циліндричну форму.

Так як температура головки поршня приблизно на 100-150°С вище, ніж нижній частині спідниці, то зовнішній діаметр спідниці роблять більше, ніж діаметр головки.

Велику небезпеку являє собою перегрів поршня з-за недостатнього його охолодження. При перегріві прогорає днище поршня, відбувається задир робочої поверхні циліндра, залягання кілець і навіть заклинювання поршня. Іноді для поліпшення охолодження поршня на його внутрішню поверхню направляють струмінь олії.

image015.gif

Малюнок 3 - Деталі поршневої групи: 1 - поршень, 2 - поршневий палець, 3 - стопорні кільця, 4, 5 - компресійні кільця, 6 - маслознімне кільце.

Конструкції поршнів з різною формою днища представлена на малюнку

image016.jpg

Малюнок 4 - Конструкції поршнів з різною формою днища (а—з) та їх елементів: 1 — бобишках; 2 — стінка поршня; 3 — ребро; 4 — днище поршня; 5 — канавки для компресійних кілець; 6 — дренажний отвір для відводу масла

Зателефонуйте нам для уточнення ціни, або залиште номер телефону для зворотнього з"язку.

Характеристики

Вид спецтехніки
навантажувач, екскаватор
Тип по виробнику
оригінал
Тип
пальці
Стан
новий